[BSD] load balancing

Chal csaba.kollar at enternet.hu
2004. Okt. 13., Sze, 12:25:16 CEST

On Wed, 2004.10.13. at 12:14 +0200, Zsolt Sztankay wrote:

> Lehet, de mivel Magyarorszagon vagyunk inkabb azt kepzelnem el, hogy
> egy keskeny vonalra ajanlottak ki a dolgaikat, tudvan, hogy keskeny
> lesz a vonal, de jojjenek csak az emberek, hozzak a penzt, aztan arra
> hivatkozva, hogy tul sokan es sokat toltenek le, ratettek a korlatozast
> (kulonben nem hagytak volna egy lyukat a kesobbi korlatozashoz...).

Amikor en beleptem, 100M -es volt a BIX -uk, es mikor "koppant",
nagyjabol akkor jott a 15G -s korlat. Azota mar bovitettek,
viszont a korlat maradt. Amugy tovabbra is azt mondom hogy atlag
usernek eleg, csak a _magyar_ piacba ez nem nagyon illik bele
perpill (az arakat nezve sem). Sirnak is rendesen hogy elhagyjak
oket az userek. Nalam pl a husegnyilatkozat lejarta elott olyanokkal
probalkoztak hogy irjam ala meg 2 evre, es akkor 1kHUF -al olcsobb
lesz. De a dobbenet akkor jott mikor felhivtam oket a lemondas ugyeben:
Ha tovabbi ket evet alairok, akkor 20% kedvezmenyt adnak
havonta.... Aztan mikor visszakerdeztem hogy ha 1 eve kerdezi meg
ezt, es igent mondok, akkor most van +~30eFt -m? Erre csak
hummogott a holgy...

--
Chal,
mailto: chal at enternet.hu