[BSD] load balancing

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Okt. 13., Sze, 12:14:54 CEST

Lehet, de mivel Magyarorszagon vagyunk inkabb azt kepzelnem el, hogy
egy keskeny vonalra ajanlottak ki a dolgaikat, tudvan, hogy keskeny
lesz a vonal, de jojjenek csak az emberek, hozzak a penzt, aztan arra
hivatkozva, hogy tul sokan es sokat toltenek le, ratettek a korlatozast
(kulonben nem hagytak volna egy lyukat a kesobbi korlatozashoz...).
Aztan egy vagy ket eves szerzodessel a hatad mogott mit tudsz csinalni?
Maradsz. Az email cimedet szetszorod, utana mar azert maradsz, mert sok
embernek szet kene kuldeni, hogy valtottal cimet es szep lassan
megszokod a korlatot (munkahelyeden vagy haveroknal toltesz le). Csak
egy sokkal olcsobb ajanlat tepne ki innen, de a szolgaltatok ugyesen
valtoztatjak az araikat, nagy kulonbsegek soha nem lesznek es te
tovabbra is ott toporogsz a korlattal egyutt.

De vegyuk ugy, hogy pesszimista napom van es ez a vizio kizarolag a
kepzelet szulotte. :)

Udv,
Zsolt