[BSD] load balancing

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Okt. 13., Sze, 11:15:23 CEST

> Ne tudjátok meg, milyen anyázást kaptam erre a felvetésemre a hwsw
> egyébként általában normális fórumán...hogy a multik bérence
> vagyok, hazaáruló, és ezek voltak még a legfinomabbak. Hiába, az
> ingyen film és játék iso nagy kísértés...
Még nem olvastam a hwsw -n, de be fogom pótolni.
Viszont én másképpen kérdezném meg: hallottál már az "ártatlanság
vélelme" c. (alkotmányos?) jog(ok)ról?
Szerintem valahol nem az a baj, hogy korlátozzák, hanem az, hogy
alapból bűnözőnek néznek! És ez az, amit jónéhány jóérzésű ember
felkapja a vizet!
Félreértések elkerülése végett: tudom, hogy ilyenkor a "nagyszájúak"
némelyike csak azért jártatja, mert félti az említett ingyenmédiát.

És ha valaki nagyon szeret hálózatos játékokkal játszani?
(AOE I-II, HalfLife, Doom*, CounterStrike,.....) Feltéve persze, hoyg
minden ehhez kellő dolog jogszerűen van meg az illetőnek. (sok ilyet
ismerek!)
Vagy aki haveroknak/rokonoknak hálózaton keresztül tartja karban a
gépét? (mint pl. én, csak én nem adsl -en)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966