[BSD] load balancing

Péchy pechy at ggg.hu
2004. Okt. 12., K, 12:24:38 CEST

Nem várható szerintem a felhasználói sávszélességek növelése, mert:
"Mit kell tudni az Axelero Adatparkról?
Szerverhely szolgáltatásainkat az Axelero Adatparkban biztosítjuk, az alábbi
paraméterekkel:
Magyarország legnagyobb nemzetközi sávszélessége: redundáns 622 Mbps (DT
irányába), 155 Mbps (USA - NY felé) és 34 Mbps (VIX, Bécs felé)
..... "

Szóval összesen nics egy Giga nemzetközi forgalomra, túl sok lenne a
reklamáció .