ADSL szolgaltatok vagy valami mas volt: Re: [BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 8., P, 13:57:14 CEST

Mohacsi Janos wrote:
> En sem haragszom, ha masrol is folyik diskurzus a BSD listan, de akkor
> esetleg nem artott volna subject-et valtani. Egyebkent nagyreszt
Én threadesen olvasok minden listát, így gyakorlatilag mindegy.

> kapacitasokat es bizonyos funkciok a halozati protokollbol, amiket eddig
> elosztottan a halozatvezerlesi pontokon valositottak meg be fog kerulni
> az alkalmazoi szoftverekbe....Jo pelda erre pl. a VoIP mamar a
> vegberendezeskben eleg sok buffer van (olcso memoria) es eleg
> inteligensek a szoftverek (olcso CPU), hogy mindenfelel trukk nelkul
> kompenzaljak a jittert.
Én, mint szabad szoftveres elkötelezettségű emberke, csak attól félek,
hogy egyes érdekcsoportok, de nevezhetném őket amerikai cégeknek is a
technológia feletti kontrolljuk (szabadalmak) által ellehetetlenítik
azokat, akik kicsiként betörnének erre a piacra.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536