ADSL szolgaltatok vagy valami mas volt: Re: [BSD] load balancing

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Okt. 8., P, 13:46:21 CEST

On Fri, 8 Oct 2004, Attila Nagy wrote:

> János, megszokhattad volna, hogy pont ez különbözteti meg a BSD listát a
> Linux listáktól (konkrétan az mlf-esre gondolok):
> itt lehet beszélgetni olyanról is, ami nem feltétlenül BSD, addig a pontig,
> amíg az több embert is érdekelhet.
>
> Engem érdekel, a kérdezőt valószínűleg érdekli és Szilveszter (mint
> parciálisan érintett személy :) is érdekeseket ír a témában.
>
> Én pont azért olvasom ezt a listát, mert itt nem csak Linux (BSD) kockák
> írnak és néha más szemszögből is megvilágítják a témát. :)

En sem haragszom, ha masrol is folyik diskurzus a BSD listan, de akkor
esetleg nem artott volna subject-et valtani. Egyebkent nagyreszt
egyetertek Adam Szilveszterrel, abban a temaba, hogy ki szolgaltat kinek.
Sot en bizonyos mertekig tovabbmennek: Mivel ma mar mindekinek az asztalan
olyan teljesitmenyu gep mukodik mint ami valaha egy szuper szerver/router
kapacitasat is felulmulja egyre inkabb pazarolni fogjuk a kapacitasokat es
bizonyos funkciok a halozati protokollbol, amiket eddig elosztottan a
halozatvezerlesi pontokon valositottak meg be fog kerulni az alkalmazoi
szoftverekbe....Jo pelda erre pl. a VoIP mamar a vegberendezeskben eleg
sok buffer van (olcso memoria) es eleg inteligensek a szoftverek (olcso
CPU), hogy mindenfelel trukk nelkul kompenzaljak a jittert.

Udv:
 	Mohacsi Janos