[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 8., P, 09:54:29 CEST

Adam Szilveszter wrote:
> nem segit a berelt vonal... A kerdesem inkabb az, hogy miert nem
> hasznalnak pl SDSL-t, mert azert ilyen esetben nem igazan nyero, ha a
> vonal asszimetrikus.
Azt ADSL-t eleve nem szolgáltatásra, hanem letöltésre találták ki. Aki
ezen szolgáltat, az el van tévedve :)

> Az, hogy ket szolgaltato van-e attol fugg, hogy milyenek az igenyek a
> redundanciaval kapcsolatban. Ahol mi ellenorzunk (elektronikus alairas
> szolgaltatok) ott pl kovetelmeny a 99,9%-es rendelkezesre allas, ezert
> kell a ket kulon szolgaltato. Mashol nem biztos.
Érdekelne, hogy mondjuk egy magyar nagyvárosban (legyen mondjuk
Budapest) mekkora százalékban tudsz valóban két külön szolgáltatótól
ADSL-t venni. Szerintem közelít a nullához.

Ne felejtsük el, hogy attól, hogy előfizetsz egy ISP-A és ISP-B ADSL-re,
attól az átviteli szolgáltató ugyanúgy a TELCO-M, legalábbis Budapesten
nagy valószínűséggel. :)

Tehát ha annak az autentikációja, vagy a gerinchálózata, vagy bármilye
lerohad, szart sem érsz azzal, hogy a nem létező kapcsolatod két
szolgáltatónál is végződtetve van.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536