[BSD] Re: Re: Re: Dragonfly

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Nov. 9., K, 10:32:40 CET

Szia!

Barankay Dezső wrote:

> Mindkét kért kimenet 0.

Ez a baj. A wall_cmos_clock fajl letezese jelzi a kernelnek, hogy a BIOS
oraja helyi ido szerint jar es nem UTC szerint. Ha ez a fajl nem
letezik, vagy a kernel nem veszi eszre, akkor az a prob amit te is
lattal. A masik (machdep.adjkerntz) az offsetet adja meg, es mivel az is
0, a kernel tenyleg azt hiszi, hogy a BIOS oraja is UTC-ben jar.

> És biztos vagyok benne, hogy az installkor a nem -et választottam.

En elhiszem :-)

Es ez nem lehet valami installer bug? Mi van az /etc/localtime fajlban?
Letezik-e az /etc/wall_cmos_clock fajl?