[BSD] 5.3 - compile error

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Nov. 1., H, 20:32:30 CET

>Utobbi oka barmi lehet, tul magas homerseklet (overclock!) gyenge tap,
>hibas RAM, haldoklo disk, barmi. A mai optimalizacio amit a gcc is
>belevisz az eletbe meg altalaban az a teljesitmeny, amit a gepnek le
>kell loknie ahhoz, hogy minden menjen, bizony azt jelenti, hogy minden
>kis hiba halalhoz vezethet.
>
>Erdemes kicsit utanakutatni...

Utanakutattam. Azert szall el a forditas, mert a -Werror be van
kapcsolva. A fordito csak egy warningot ir ki.
Tehat nem signal-t kap overlock miatt vagy ilyesmi. (amugy nincs
overlock!) Hibas disk sem lehet, mert tobb
gepen is probaltam, mindig ugyan azzal az eredmennyel. Nem egy adott
gepen jelentkezik a problema, hanem
minden konfiguracion amin eddig probaltam. Egyeb otlet?

   Laci 2.0