[BSD] 5.3 - compile error

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Nov. 1., H, 17:17:56 CET

Szia!

On Mon, Nov 01, 2004 at 10:15:06AM +0100, Nagy László Zsolt wrote:
> Nem tudom lefordítani az 5.3 kerneljét. Ilyet ír ki:

Noha nem probaltam a kerdeses ISO-kat, de azert azt valoszinusitem,
hogy a hiba nem azokban van (marcsak azert is, mert a 4.8 biztosan nem
hibas). Igy a kerdes az, hogy nalad megy-e valami
galyra a letolteskor, vagy valami olyan hardver hiba van, ami miatt a
forditasok elszallnak erdekes uzenetekkel.

Utobbi oka barmi lehet, tul magas homerseklet (overclock!) gyenge tap,
hibas RAM, haldoklo disk, barmi. A mai optimalizacio amit a gcc is
belevisz az eletbe meg altalaban az a teljesitmeny, amit a gepnek le
kell loknie ahhoz, hogy minden menjen, bizony azt jelenti, hogy minden
kis hiba halalhoz vezethet.

Erdemes kicsit utanakutatni...

BSD: An Operating System, Not a Religion.