[BSD] Disk geometry .. incorrect

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Május. 14., P, 18:04:25 CEST

Szia!

On Fri, May 14, 2004 at 05:50:21PM +0200, Zahemszky Gábor wrote:
> ?
> Adjatok tippet, mert hétfőn megint megkaparintom a gépet egy laza (max 2
> napos telepítésre, és akkor szeretnék már eredményt is elérni.

Nos a dolog nem uj es sajnos nincs ra egyszeru megoldas mert a BSDs fiuk
nem erzik igazan prioritasnak a kezeleset. Egyelore az a tanacs amit a
kinti listakon olvasottakbol kimogyoroztam, hogy hagyni kell azt amit a
sysinstall talal annak ellenere, hogy azt irja ki, hogy az nem jo mert
barmi mas meg kevesbe lesz jo neki. A BIOS ha egyaltalan lehet ezt
allitani (ujabbaknal mar szerintem nem) legyen LBA-ra allitva. A BSDs
fiuk egyebkent jelenleg annak drukkolnak, hogy a PC-s particios tabla
minel hamarabb tunjon el es jojjon el az uj Intel altal az Itaniummal
behozott uj formatum. A gond az, hogy ez meg biztos legalabb 3 ev
szerintem plusz a mar meglevo gepekkel is kellene csinalni valamit
ugyebar. De ez kb akkora prioritas mint az X konfiguralas sysinstallbol
ami mar tobb release ota megbizhatoan nem mukodik es megse tortenik
semmi.

Nyilvan itt jonne jol egy ceges szponzor aki a fizetett embereit
nekiallitana a nem szeretem apromunkanak is.

La vida es una flor