[BSD] mysql 4.0.18

NAGY, Zoltan A. nyozo at mcse.hu
2004. Május. 12., Sze, 12:35:33 CEST

> A 4.1 az develop ahogy olvasom, az meg hogy visszafele nem megy a dolog,
> nem meglepo - legalabbis szerintem :)
>
> Zsolt
A saját doksija szerint kellene neki menni 4.0.x-en is. :)
Ezért írtam, hogy lehet más gond is. Amúgy így utólag
rémlik, hogy nekem is volt kis gondom, és azért tettem
végül 4.1-et fel. Ha dev ág is elég stabil, nekem eleddig
semmi gondom nem volt vele.

A néhai balhét az archívum kedvéért leírom, hátha más is
cserél 3.x-ről 4.x-re. A 4.x a 'mysql' db 'users' tábláiban
már más PASSWORD() függvénnyel teszi el a pwd-ket, így hiába
tettem alá a régi 3.x-es táblákat senki és semmi nem
tudott belépni. A gáz nem oldódik meg akkor se ha új pwd-t
adsz mindennek, ugyanis a password mező varchar-ja a régi
PASSWORD()-höz elég volt, az újhoz nem, így azt is át kell
méretezni. A régi PASSWORD() még kompatibilitási okból
megvan OLD_PASSWORD() néven!

Nyözö