[BSD] Administrativia (volt: openbsd transparent pf)

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2004. Május. 8., Szo, 21:27:57 CEST

Robert Nagy wrote:
> A jotanacsokert koszonet de csak az idot pocsekoljatok vele.
> Egy embert nem lehet eroszakkal megvaltoztatni, így tehát engem sem.
> Mindig is lesznek olyan dolgok amik a masiknak nem fog tetszeni.
> De hogy lassatok, hogy nem vagyok akkora faszfej ezert megigerem, hogy
> itt ezen a listan nem fogok tobbet flamelni. Csak a hup ra korlatozom

Talán már mindenki elfelejtette, hogy év elején flame-et gerjesztettem
bizonyos prog.hu szerkesztővel kapcsolatban. Megvallom engem azóta
nagyon bántott a dolog. (Bizonyára gyenge jellem vagyok...)
Most nyert értelmet számomra az "élet mindig szolgál elégtétellel"
mondás. Hálás köszönettel tartozom a kifejtett véleményetekért, ugyanis
ettől realizáltam magamban, hogy az a kis purparlé a kanyarban sem volt
ehhez képest.

Sosem vettem volna a bátorságot hogy beleszóljak, de most hogy a dolog
lezárult és hogy ne higgye senki hogy ez semmire sem volt jó és mindenki
rosszul érzi magát, gondoltam szólok.

Élvezettel olvasom a szakmai hozzászólásaitokat továbbra is, nagyon
sokat tanulok tőletek.

És ez így volt ezzel a kis pengeváltással is.

Charlie.

--
"s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc