[BSD] Administrativia (volt: openbsd transparent pf)

Robert Nagy robert at openbsd.org
2004. Május. 8., Szo, 16:41:40 CEST

A jotanacsokert koszonet de csak az idot pocsekoljatok vele.
Egy embert nem lehet eroszakkal megvaltoztatni, így tehát engem sem.
Mindig is lesznek olyan dolgok amik a masiknak nem fog tetszeni.
De hogy lassatok, hogy nem vagyok akkora faszfej ezert megigerem, hogy
itt ezen a listan nem fogok tobbet flamelni. Csak a hup ra korlatozom
ezt a tevekenyseget :) . Ughogy szerintem itt hagyjuk ezt a temat abba
mivel senki nem er vele semmit. Mindannyian csak a billt. koptatjuk.

Azert meg nehany valasz par dologra:
> Ha neked ez kulonosebb gondot okoz, akkor esetleg kicsit lassithatnal
>133t driver hackelessel, es elsajatithatnal par eleg alapveto,
>felhasznaloi szinthez kozelebb eso kepesseget. Mint pl. a feladoi cim
>megvalasztasa egy levelezoprogramban. Hidd el, annyira nem bonyolult.
Itt nem arrol van szo, hogy mennyi ido atirni hanem arrol, hogy nem
fogom csak azert, hogy par ember jobban erezze magat.

>Azert, mert de Raadt ilyen, nem kell neked is dacosan fasznak lenned.
>Nem
>leszel tole tobb, csak a sajat helyzeted nehezited.
>Persze ez csak egy jotanacs, de szerintem jol jarsz, ha megfogadod.
Aki ismer az tudja, hogy mindig ilyen voltam. Mint mondtam en
szemelyesen is ilyen vagyok. Vertek mar meg erte, de ez nem jelent
semmit ha nem adod fel az elveidet es kiallsz az igazadert. Inkabb
verekedek mint, hogy csicskanak tartsanak. Sajnos olyan "tarsasagban"
nottem fel ahol ez egy fo szempont volt. Nem is vagyok ra buszke, de a
sok ev elmenyeit nem lehet pillanatok allat kiolni az emberbol.

>Azt hiszem őt nem különösebben érdekli milyen címet használsz, csak
>annyit mondott, hogy ezzel minősíted az OpenBSD-seket és magadat is.
>Érdemes megnézni, hogy a többi fejlesztő milyen e-mail címről ír a
>levelezési listákra. Még legmegátalkodottabb szűklátókörűek sem
>@openbsd.org-ról. (najó, leszámítva Theo de Raadtot, akinél azért
>mostmár van begyöpösödöttebb a csapatban :)
Erre annyit tudok mondani, hogy engem kulon megkertek, hogy ne
hasznaljam a regi email cimem. De errol nem tudhatdtal szal ez itt
most lenyegtelen.

Na hat akkor szerintem "."
--
Robert Nagy