[BSD] Rendszer forditas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 28., V, 22:12:23 CEST

Szia!

On Sun, Mar 28, 2004 at 09:57:16PM +0200, Keresztes Ákos wrote:
> Szeretnem feltenni OpenBSD 3.4 gateway gepemre a patch-eket, azokkal
> ujraforditani a rendszert.
>
> Ezt mar egy parszor megtettem, de most nem megy...
>
> Ezt tettem:
> cvsup-pal feltettem a forrást
> (http://xsak.homeunix.org/pub/supfile.allsrc volt a supfile)
> cd /usr/src
> make cleandir
> Eredmény:
> ____________________________________
> ===> lib/libkrb5
> "Makefile", line 16: Could not find Makefile.kafs.inc
> Fatal errors encountered -- cannot continue
> [...]

Itt szerintem az lesz a gond, hogy egy olyan Makefile-t keres ami a te
forrasfadban nincs benne meg. Lehet, hogy segitene, ha nem egy mar
hasznalt forrast akarnal kitakaritani a make cleandir-el hanem egy az
egyben letorolned es aztan egy tiszta peldannyal kiserleteznel.

Az OpenBSD frissitese egyebkent tenyleg nem olyan szepen koreografalt, a
fontosabb buktatokat az upgrade-minifaq nevu folyton frissitett doksi
foglalja ossze az OpenBSD honlapon ezt erdemes rendszeresen nezni. A
FAQ-on belul erheto el.

La vida es una flor