[BSD] Rendszer forditas

Keresztes Ákos eso at freemail.hu
2004. Már. 28., V, 21:57:16 CEST

Hello!

Szeretnem feltenni OpenBSD 3.4 gateway gepemre a patch-eket, azokkal
ujraforditani a rendszert.

Ezt mar egy parszor megtettem, de most nem megy...

Ezt tettem:
cvsup-pal feltettem a forrást
(http://xsak.homeunix.org/pub/supfile.allsrc volt a supfile)
cd /usr/src
make cleandir
Eredmény:
____________________________________
===> lib/libkrb5
"Makefile", line 16: Could not find Makefile.kafs.inc
Fatal errors encountered -- cannot continue
*** Error code 1

Stop in /usr/src/lib.
*** Error code 1

Stop in /usr/src.
dexter#

Ilyenkor mi a teendo? Nem vagyok guru, hmm, távolról sem...

Probaltam azt is, hogy a RELEASE sys.tar.gz és src.tar.gz fájljait
szedtem le, s ráküldtem az összes eddigi patch-et. Ez is hasolnó hibával
száll el, de azt már nem tudom ideidézni....

Üdv,
Ák.