[BSD] Intel Extrem Graphics 2

Szukacs Istvan litch at underworld.hu
2004. Már. 24., Sze, 12:56:07 CET

> [...]
> egyes magukat a nyilt forras baratainak mondo helyeken az embereknek
> nincs jobb dolga mint nem letezo problemakat krealni csak azert, hogy
> bemutathassak, hogy ok az "igazhituek". Ha valaki meg azt is hajlando
> elmagyarazni nekem, hogy mi baj lehet az X "uj" licenszebol (ami
> veletlenul megegyezik a "regi" BSD licenszel) akkor kivancsian
> hallgatom. Es nem, nem arra vagyok kivancsi, hogy Richard "Khomeini"
> Stallman ajatollah azt mondta, hogy nem szabad ranezni mert tisztatalan
> lesz a lelked, hanem jogi erveket akarok hallani :-) Ez nem vallas, ez

oke oke oke. meggyoztel. akkor majd felrakom portsbol a 4.4. vagy nem
portoltak meg?  nem neztem utanna egyebkent csak lattam hogy balhe van
korulotte es hagytam a fenebe. nem nalam van a problema, nekem tokeltesen
megy a laptopomon a 4.3 ati mobility radeon 7500al.
teljesen igazad van. csak rohadtul nincs nekem idom ilyenekre. linuxot nem
csak jogi dolgok miatt kerulom hanem azert mert egyszeruen szar.

> "Linux kernel 2.6.x: Freedom does matter.
>  BSD: The ideology doesn't matter. Serving the world for more than 25
>  years."

:)))

> Most mar en se. Nem neztem meg tenylegesen, hogy mit ir az X doksija
> errol a chiprol, de jo lenne tudni, hogy mit ertesz azon, hogy "eleg
> lassu"?

hat nem tom azert eleg feltunoen szaggat. megnezem majd.

> :-( Igen ez sajnos egy regresszio. Regebben mentek a PS/2 egerek
> rendesen. Ujabban viszont egyre tobb a gond. Ha vigasztal, az en
> laptopomon is a pocokeger szepen megy, de egy gorgos PS/2-es eger
> ugyanezeket a tuneteket produkalta, mig egy gorgo nelkuli 3 gombos sima
> ment megint rendesen. Mindenesetre vicces elnezni, amint random
> klikkelget meg ugral :-)

franko. ennek orulok. :))) azon rohogtem hogy az usbs microsoft mouse
elsore ment. :)))

koszonom koszonom koszonom
off