[BSD] Intel Extrem Graphics 2

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 23., K, 22:49:53 CET

Khm,

Ja igen. Az elobb kicsit lerepultem a hokedlirol es ezert nem irtam ide
a lenyeget. A portsban valoban a 4.3.0 van egyelore (javitasokkal) az
x11/XFree86-4 alatt, de megtalalhato a 4.4.0-s X szerver csomag egyik
kozvetlen elodje is az x11-servers/XFree86-4-Server-snap portban. Annak,
hogy meg nem a 4.4.0 a hivatalos a portsban nem a licensz az oka foleg,
hanem az, hogy (mint korabban irtam) a jovoben mashonnan fog jonni az X
szerver es a libraryk (XFree86 illetve freedesktop.org) ennek az
elokeszitese viszont idobe kerul mert ez nagy valtozas. De a
freedesktop.org mellett is foleg az az erv, hogy a fejlesztes
atlathatobb es gyorsabb, mint az XFree eseteben ezert akarjak azt
hasznalni.

Udvozlettel:

Adam Szilveszter
Budapest