[BSD] MC a konzolon + X 4.4.0

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Már. 24., Sze, 09:30:50 CET

Sziasztok!

Regota kinlodok vele, talan masnak sikerult megoldania. Vagy tudja,
hogy nem is lehet... ;-)

A problema az lenne, ha normalis konzolon hasznalom a mc-t, akkor nem
ismer par billentyut. Esetemben a fajo pont az 'alt+h' history lista
hianya. Ha putty alol bemegyek, akkor megy, dehat neha kozvetlenul
ulnek a gep ele es akkor nem lenne rossz, ha menne. Amit kihamoztam,
hogy a putty xterm emulacios modban megy be, amugy meg a cons25 van.
Gondolom az nem megoldas, hogy a TERM valtozot atirom xterm-re konzol
modban. :-) Van erre valami megoldas vagy csak az xterm kivaltsaga ez?

Az X4.4.0-at leszedtem (1-7), leforditottam (masfel ora alatt :). Meg
maradt is 105 mega hely... De egyelore meg csak a make World-ig
mereszkedtem. :) Mivel q sok parametere van a host.def-nek, van-e
valami csapdaja? Vagy ha sikeresen lefordult, akkor nyugodtan zuzzak
ra egy 'make install'-t?

Udv,
Sztankay Zsolt