[BSD] XFree4 install + PnP

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Már. 21., V, 16:22:52 CET

Sziasztok!

Van egy gepem, amire egy 5.2-est pakoltam fel regebben, XFree nelkul.
Azota cvsup-on keresztul eljutottam a 5.2.1-RELEASE-p3-ig, plusz
portupgrade-del a legutolso csomagverziokig.

Most fel szeretnek ra XFree-t is pakolni (egy Atari ST emulatorhoz :).
Namost. Van kb. 600 mega szabadon. A port azt mondja, ha forditani
akarom, akkor 2 giga helynek kene lennem (ez igaz is lehet, egyszer
regebben probaltam, el is fogyott a vinyo). Ok, akkor sysinstall.
Ugyebar a packages-es kozott nincs 5.2.1-RELEASE-p3 ag, hanem csak
5.2.1-RELEASE ag. No problem, options es az alatt atallitom, hogy
onnan szedje. Csak az a problema, hogy amikor le akarom szedni, akkor
olyan csomagokra hivatkozik, amik azota mar frissitve lettek
(esetemben az expat), hibat ad es kilep. Mi a megoldas ilyenkor?

A masik "problema". Amikor jon be a gep, akkor kapok par olyan sort,
hogy
"unknown: <PNP?????> can't assign resources (...)"
Par PNP szamnak utananeztem es elmeletileg mukodik az eszkoz, azaz
valaki valahol megiscsak hozza tudott rendelni eroforrasokat. Ez mi
miatt lehet? Google-ban web es csoport reszen korulneztem, nem
talaltam szamomra ertelmezheto megoldast.

Hm. Es ha mar az Atari ST emulator (Aranym egyebkent a neve).
Svgalib-en keresztul is megy allitolag. Nincs port belole, ugyhogy
forrasbol make es make install. Mindent oda tett ahova kell,
megneztem. Elinditom, a kepernyo elfeketedik, utana elfeheredik es ugy
is marad. Innentol kezdve nincs kep, az ALT+Fn nem valt vissza, csak a
CTRL+ALT+DEL megy. De az legalabb megy... ;-) Mi lehet a problema?
Gondolom valami az svgalib reszen lehet, de van valami otlet ra? Egy
hatari nevu portot feltettem, az meg azt mondta inditaskor, hogy
ismeretlen modba karok valtani. Honnan tudhatom meg milyen mod ami
szerinte ismeretlen?

Egy kicsit hosszura sikerultem. Bocs. :)

Udv,
Sztankay Zsolt