[BSD] portfrissites hiba - HELP

Quartus Miklos (NRC/Helsinki) miklos.quartus at nokia.com
2004. Már. 19., P, 16:21:00 CET

On Fri, Mar 19, 2004 at 01:43:30PM +0100, Adam Szilveszter wrote:
> ilyenkor *minden* programot ujra kell forditani, ami az adott konyvtarat
> hasznalja, ami a libintl eseten ugy is megfogalmazhato, hogy minden
> programot :-) mert a gettext konyvtarat szinte minden hasznalja.
>
> Ilyenkor az okosok azt mondjak, hogy a
>
> portupgrade -afRr
Megtortent. Koszonom, mukodik! Igaz, elotte leszedtem az osszes
csomagot, amit lehetett hogy rovidebb ideig tartson. Igy csinaltam:

host-185# nohup time portupgrade -afRr &

(....)

** The following packages were not installed or upgraded (*:skipped /
!:failed)
   * databases/ruby-bdb1 (ruby-bdb1-0.2.1)
        4262.19 real      2869.66 user       632.10 sys

Ezzel az 1-gyel nem boldogult, de ezt mar kezzel sikerult fixalni.

> <off>
> Komolyan mondom, lassan mar egyaltalan nem latom a kulonbseget az MS
> grafikus desktop meg a Gnome/KDE monstrumok kozott. Hatalmas
> </off>
Lehet hogy igazad van, de nekem nincs GNOME fent es nem is
kell...anelkul is megoldodott :)

--
Miklos Quartus, *NIX SysAdm
Nokia Research Centre, Mobile Networks Laboratory