[BSD] portfrissites hiba - HELP

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 19., P, 13:43:30 CET

Quartus Miklos (NRC/Helsinki) wrote:

> Most a portupgrade, ruby jo. Csak vmi meg mindig nem OK, hianyolja a
> libintl.so.5 konyvtarat jonehany port frissitesekor:

Hat bizony. Es meg lesz par masik is ami valtozott, pl expat2. Sajnos
ilyenkor *minden* programot ujra kell forditani, ami az adott konyvtarat
hasznalja, ami a libintl eseten ugy is megfogalmazhato, hogy minden
programot :-) mert a gettext konyvtarat szinte minden hasznalja.

Ilyenkor az okosok azt mondjak, hogy a

portupgrade -afRr

segit, de mondjuk nekem erosen redundansnak tunik, mert tobbszor is
ujrafordit dolgokat... de talan ez javulni fog par heten belul, amikor
vegre befejezodik a Gnome 2.6 bevezetese.

<off>
Komolyan mondom, lassan mar egyaltalan nem latom a kulonbseget az MS
grafikus desktop meg a Gnome/KDE monstrumok kozott. Hatalmas
komplexitas, bughegyek, akad, stb. Ja de egy kulonbseg azert van, az MS
cucchoz nem jon ki minden masodik nap egy ujabb beta/alpha stb. Hiaba
nem lesz attol automatikusan jobb valami, mert open source...
</off>