[BSD] Configuring syscons: keymap blanktime.

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 17., Sze, 12:31:10 CET

Szia!

Levus wrote:

> A /etc/rc.d/syscons fájlt lefuttatam kézzel:
> #sh -v /etc/syscons start
> Gyorsan lefutott és a legutolsó kiírása a:
> Configuring syscons: keymap blanktime.

Akkor nem ő volt a tettes :-)

> Úgy tűnik, hogy a következő script várakozik, de azt sajnos nem tudom, hogy
> melyik az.

Igen erre kell tovább kutatni.

> Az /etc/rc script hivási sorrendjét még nem sikerült visszafejtenem. :-)
>
> os=`eval ${CMD_OSTYPE}`
> files=`rcorder -k ${os} -s nostart /etc/rc.d/* 2>/dev/null`
>
> for _rc_elem in ${files}; do
> 	run_rc_script ${_rc_elem} ${_boot}
> done

Az rcorder egy olyan parancs, ami a scriptek sorbarendezését végzi el.
Ha kipuskázod az os változó értékét (ami szinte biztosan "i386") akkor
lefuttathatod az rcorder -k "os erteke" -s nostart /etc/rc.d/* parancsot
és akkor megtudhatod, hogy mi mi után következik. Így talán előbbre jutsz.

Egyébként még mindig nincs halvány lövésem se, hogy azon a tájon mitől
akadna a dolog...

Üdv: