[BSD] Configuring syscons: keymap blanktime.

Levus levus-bsd at freemail.hu
2004. Már. 16., K, 20:18:00 CET

On Sunday 14 March 2004 19.42, Adam Szilveszter wrote:
> No ha nem ide, akkor nyilván máshova kell beírni a megfelelő
> kapcsolókat. Méghozzá a shell script elejére, mert az sh-t akarjuk vele
> utasítani.
A /etc/rc.d/syscons fájlt lefuttatam kézzel:
#sh -v /etc/syscons start
Gyorsan lefutott és a legutolsó kiírása a:
Configuring syscons: keymap blanktime.

Úgy tűnik, hogy a következő script várakozik, de azt sajnos nem tudom, hogy
melyik az.
Az /etc/rc script hivási sorrendjét még nem sikerült visszafejtenem. :-)

os=`eval ${CMD_OSTYPE}`
files=`rcorder -k ${os} -s nostart /etc/rc.d/* 2>/dev/null`

for _rc_elem in ${files}; do
	run_rc_script ${_rc_elem} ${_boot}
done

Köszönöm az eddigi türelmet és segítséget, de a scriptekkel még várnom kell
egy keveset.

--

LEVAY, Laszlo (FreeBSD)

Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu