[BSD] Configuring syscons: keymap blanktime.

Levus levus-bsd at freemail.hu
2004. Már. 12., P, 15:46:40 CET

A bootolásnál  ennél a kiírásnál vár a gép több percet:
Configuring syscons: keymap blanktime.

Ha nem nyúlok hozzá ezután továbbindul a boot és ez a kiírás születik:
Configuring syscons: keymap blanktime.
Inital i386 initalization:.

Hogyan tudnám kideríteni, hogy mire vár? Van-e valami paraméter ami
beszédesebbé teszi az üzeneteket?
Az egér logitech USB görgös egér. X alatt működik (a görgetés is). A mouse
daemon-t install-nál letiltattam.
A gépnek adtam host-, domain nevet és IP4 címet, ez elég a feloldható névhez?

Ezeket az üzeneteket, amik a boot-olás alatt születnek hova menti el a
rendszer? Idáig még nem sikerült megtalálnom a /var könyvtárfában.

--

LEVAY, Laszlo (FreeBSD)

Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu