[BSD] Kernel modulok, hangkartyahoz

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Már. 12., P, 08:12:03 CET

Szia!

Levus wrote:

> Sziasztok!
>
> Az következő modulok kernelbe fordítása után működik a hangkártya az X alatt.
> #L Sound card
> device		pcm		#L added for PnP ISA or PCI cards
> device		midi		#L
> device		seq		#L
> device		sbc		#L
>
> Azt szeretném megtudni, hogy ezek közül valóban mind kell-e a kernelbe a
> hankártya működtetéséhez. A modul neveket leglább három különbözó fórum
> archívumából olvastam ki és mindenhol másik 1-2 device szerepelt mint
> megoldás. Én biztos ami biztos mindet betettem.
> [...]

Hát a midi és a seq szinte biztsan nem kell, mert nem tudokróla, hogy
működő midi vagy éppen sequencer támogatás lenne FreeBSD alatt (midi
szoftveresen van pl timidity) az sbc akkor értelmes csak ha SB kártyád
van de *nem* SB Live! hanem valami régebbi. A gyakorlatban a "device
pcm" bőven elég szokott lenni a sima hangfunkciókhoz.

Üdv: