[BSD] Alaprendszer reszek

Miklos Niedermayer mico at xg.hu
2004. Már. 11., Cs, 00:09:29 CET

Hello,

Teubel György wrote:

>Konkretan a sedmail-t akaronam leszedni, mert postfix
>van helyette es zavar, hogy a mailq parancsra a sendmail
>queue-t adja ki. Tudom: mailwrapper, de en ennek a mellozesevel
>szerettem volna megoldani, kezi butykoles nelkul. :)
>De ugy latszik maradok a fajlok egyenkenti letorolesenel.

Szerintem nem akkora butykoles hogy az /etc/mail/mailer.conf -ban atirod
/usr/local/sbin/sendmail -re, sot ezt meg a port is megkerdezi
installalaskor, hogy megtegye-e.

>Helyfoglalas: ha belevesszuk a fortran meg az objc forditot,
>akkor szerintem nehany 10 megat meg lehetne sporolni es az is
>valami. :)

Ez igaz, de sose tudod, melyik portnak lesz ra szuksege. Persze ha
szukseg van a helyre ennyire, az mas...  de egyebkent az ilyen iranyu
torekvesek arra szoktak emlekeztetni, amikor az egyebkent tehetseges
ex-Linux felhasznalo a rendszer optimalizalasanak elso fokakent
lecsupaszitja a kernelt, aztan a nyert, egyebkent igen jelentos 400
kilobyte elonyt ott szivja meg, hogy ha esetleg gaz van a vassal, es
cserelni kell valamit, vagy atrakni a storage-et egy teljesen mas gepbe,
nem fog mukodni. (foleg, ha a kernel.GENERIC nem eleg)

udv,