[BSD] szoftver raid

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Már. 3., Sze, 08:47:45 CET

  Sziasztok!

Tegnap tönkre ment az egyik szerver, újra kellett telepíteni. Elegem
lett a dologból és vettem 2 vinyót. Mivel sietni kellett, ezért első
körben csak az egyiket tettem be és felhúztam rá egy FreeBSD 5.1-et.
Beállítottam a kiszolgálókat stb. Most hogy van egy kis időm, szeretném
betenni a másikat is és összehozni egy szoftveres raid-et. Olvastam a
handbook-ot, de abban ilyenről nem írnak. Ott csak annyit találtam, hogy
hogyan lehet két plusz vinyót raid-elni. Nekem viszont az kellene, hogy
hogyan lehet egy már meglevő vinyóból + egy újból RAID-et csinálni.
Fontos lenne hogy az alap rendszer (/) is raid-elve legyen, mert nem
engedhetek meg még egy ilyen leállást. Tudna valaki adni egy linket
valahová, ahol ez jól le van írva? Előre is köszi.

   Laci 2.0