[BSD] bsd help

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Jún. 23., Sze, 11:39:05 CEST

On Tue, 22 Jun 2004, Robert Nagy wrote:

> Ha jol emlekszem konkret pelda az volt, hogy glib major valtozott. Ezzel
> nem is lenne problema, ha a glibtol fuggo csomagokat ujraperditettek
> volna. Ez nem tortent meg. Sikerult el***szni tobb ezer csomagot.

Ez ugyebar eleg regen volt. Azota, ha ilyen fontos valtozasok vannak,
akkor jon bejelentes, hogy mire kell figyelni... /usr/ports/ alatt is van
UPDATING -amit erdemes olvasgatni.

> Eleg kellemetlen elmeny volt. release-t? Most ugye viccelsz? Ezen kivul
> nem egy olyan alkalom volt, hogy a plistet frissitsek, igy nekem kellet
> kitisztatni ${LOCALBASE} -t is.

Nekem ilyen problemam nem volt.

> Ez is eleg vicces. A FreeBSD ports tree
> karbantartoi arra nem kepesek, hogy security fixeket commiteljek a
> taggelt release agba.

Felvetetted ezt a problemat ports listan? Javasoltal megoldast?

> Ez szamomra *igen* nevetseges. Felre ne erts en
> nem leokadom a freebsd ports treet, csak a hianyossagokat mondom el
> amire te hivatkozol. Akkor soha nem lesznek problemaim? Ezt ugye te se
> gondoltad komolyan?!

De komolyan gondoltam. Nekem nem voltak jelentos problemaim. Nem ugy mint
linux rpm-ekkel.... Ne erts felre nem tudom, hogy mennivel jobb az OpenBSD
port tree, mert mostanban mar nem hasznalom... A tobbiek okulasara azonban
elarulhatnad, hogy milyen modon mukodtetik, hatha tanulunk belole...

Udv:
	Mohacsi Janos