[BSD] bsd help

Ádám Csongor adam.csongor at seznam.cz
2004. Jún. 23., Sze, 09:18:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Adam Szilveszter" <sziszi at bsd.hu>
To: "Magyar BSD levlista" <bsd at hu.freebsd.org>
Sent: Wednesday, June 23, 2004 7:21 AM
Subject: Re: [BSD] bsd help

> Mindig mosolyogni szoktam, amikor linux terjeszteseknel is
> olvasom, hogy "most mar KDE 3.3-al". Miert a KDE miota resze az OS-nek?
Csak az igazsag kedveert, ha mondjuk a te XXLinuxod 1.0 mondjuk KDE 3.2-vel
jelent meg annak idejen, most meg kijott a KDE 3.3 es kozben a disztro nem
adott ki ujabb releaset, akkor a kulturaltabb helyeken (pl SuSE) kiadjak az
XXLinux 1.0-hoz forditott KDE 3.3at binaris formaban, es neked meg
libraryket sem kell upgradelni. Foleg ha a disztro mondjuk default KDEt hoz.
Ha GNOME-ot, akkor mar nem vagyok ilyen biztos benne.

Udv
Cs