[BSD] bsd help

Ádám Csongor adam.csongor at seznam.cz
2004. Jún. 23., Sze, 09:14:56 CEST

Hello

----- Original Message -----
From: "Robert Nagy" <robert at openbsd.org>
To: "Magyar BSD levlista" <bsd at hu.freebsd.org>
Sent: Wednesday, June 23, 2004 12:35 AM
Subject: Re: [BSD] bsd help

> OpenBSD -n nincs ertelme mert a portok 99% val nem lesz problema. NetBSD
> pkgsrc rol nem tudok nyilatkozni mivel nincs tapasztalatom vele.
Ezzel hadd ellenkezzem. En nagyon jol emlekszem mikor OBSDt akartam
hasznalni, jopar port nem fordult le. Ha jol emlekszem koztuk volt pl. olyan
szamomra fontos progi is mint az xmms, de voltak masok is kicsit regen volt
bocs nem emlekszem pontosan, csak arra emlekszem, hogy jopar volt. Amugy
most mar latom te vagy a maintainer ugyhogy biztos rendbe tetted :)
Szerintem most is csak ra kell grepelni egy-ket konyvtarban levo makefilekre
azzal hogy "broken" es tobb mint sikerrel jarnal. (Arrol nem beszelve hogy
szamos progi nincs is meg az OBSD treeben de ez egy masik dolog nem ez a
vita targya..)

Udv
Cs