[BSD] obsd fw es ipv6

Sandor Berta berta at beco.hu
2004. Júl. 27., K, 11:27:56 CEST

From: "Adam Szilveszter" <sziszi at bsd.hu>
> Szia!

> Az mondjuk nem egy nagy dolog: ki kell venni a kernelbol az IPv6
> tamogatast, es akkor a sendmail sem probalkozik.

Jogos!
A nem használt "device"-okra figyeltem, de a pseudo-devices -zal
nem foglalkoztam abból a kényelmi megfontolásból, hogy
ez érdekelt csak, hogy amit tutira használok benne legyen kernelben.
(loop, ether, tun, pty, bpf)
Kényelmi okból nem próbáltam ki,
hogy kernel PPP nélkül, megy e a user PPP.
Valószínűleg igen.
Nem érzem elég tájékozottnak magam ahhoz, hogy eldöntsem,
a kernel SLIP-et használja e egyáltalán valami.
Eszerint az is az egyik tévedésem, hogy amelyik eszközt
nem konfigurálom be, az olyan mintha nem is lenne.
udv
berta