[BSD] obsd fw es ipv6

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Júl. 27., K, 10:09:15 CEST

On 2004. 07. 27., Mohacsi Janos has wisely spoken:

> Nem is a jol mukodo rendszer oncelu atalakitasarol beszelek. Hanem
> arrol, hogy tobbszor tapasztaltam, hogy ahelyett, hogy tiszta
> (kitesztelt megoldast) alkalmaznanak a regi rendszert
> toldozgatjak-foldozgatjak. Es amikor volna lehetoseg arra, hogy
> atalakitsak a rendszert - pl. uj szerver erkezik akkor is inkabb a
> true64 unix 3.2-t es oracle 6-ot tesznek fel. Pedig mar egyikhez
> sincsen mar tamogatas. Vagy amitol most a multkor kiakadtam, hogy
> inkabb solaris 2.6 lett ujra installalva egy rendszeren, mert
> megvannak bizonyos csomagok hozza pkg formatumban (igaz elavultak
> [...]

Nemtom, régebben még arra voltunk büszkék, hogy itt nincs "upgrade for
the sake of it", nincs rohanás, a jól bevált rendszereket nem dobjuk
ki csak azért, mert itt az újabb, a szebb, a nagyobb. Ez mára már
kihalt? Sajnálnám.

Üdv:

Hajdú Zoltán

---This message has been scanned by eAppliance 1000.---