[BSD] obsd fw es ipv6

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Júl. 27., K, 10:01:07 CEST

Kedves Sandor,

On Tue, 27 Jul 2004, Sandor Berta wrote:

> Kedves János,
> Meglepődtem, .mert az eddigi hozzászólásaidra egyáltalán nem ez a kiábrándul
> hangnem a jellemző.
> Mindekinek lehet rossz napja.:-))
> Jól működő rendszer öncélú átalakítása, pedig nem jó mérnökre vall.
> Ha kisérletezel. akkor pedig akár szándékosan is érdemes elrontani dolgokat.
> Ez így működik helyesen, véleményem szerint.

Nem is a jol mukodo rendszer oncelu atalakitasarol beszelek. Hanem arrol,
hogy tobbszor tapasztaltam, hogy ahelyett, hogy tiszta (kitesztelt
megoldast) alkalmaznanak a regi rendszert toldozgatjak-foldozgatjak. Es
amikor volna lehetoseg arra, hogy atalakitsak a rendszert - pl. uj szerver
erkezik akkor is inkabb a true64 unix 3.2-t es oracle 6-ot tesznek fel.
Pedig mar egyikhez sincsen mar tamogatas. Vagy amitol most a multkor
kiakadtam, hogy inkabb solaris 2.6 lett ujra installalva egy rendszeren,
mert megvannak bizonyos csomagok hozza pkg formatumban (igaz elavultak pl.
apache 1.3.20, openssh 3.2 stb.), mint Solaris 8, 9 vagy esetleg 10. Lett
volna ido kitesztelni a dolgokat, megcsinalni a friss csomagokat, de
nem... De ezek nagyon messze vannak BSD-tol, igy ha tovabbi kerdes van,
akkor inkabb maganban...

> Az ipv6-al kapcsolatban meg, baromira sajnálom, hogy nincs időm, mert
> piszokul zavarnak
> a sendmail indulásakor kiadott ipv6-os üzenetei.

Esetleg nezd meg a kovetkezo oldalt.

http://6net.iif.hu/fom-servee/cache/19.html

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98