Re: [BSD] pf tabla modositasa on-the-fly

Tátrai József tatrai at mail.vhf.hu
2004. Júl. 22., Cs, 09:44:23 CEST

Kedves Mohacsi Janos!

Bocs, de olvasd mar el rendesen, ami bevagtam a pf leirasabol...Nekem ne
manozzatok, mert ezt utalom! Olvasom es hasznalom eleget, meg evek ota
BSD-zek, csak nem a levlistan - pont ezek miatt...

Szoval akkor ujra:
> When this attribute is not specified, pfctl(8) may be used to add
> or remove addresses from the table at any time, even when running with
> a securelevel(7) of two or greater."

Ajanlom szives figyeledbe az utolso sort az angol szovegben...
eFeS
Tátrai József, rendszergazda
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
E-mail: tatrai at mail.vhf.hu