[BSD] pf tabla modositasa on-the-fly

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Júl. 22., Cs, 09:39:39 CEST

On Thu, 22 Jul 2004, Tátrai József wrote:

> [...]
> kizarasara szolgalna. Nemost ez a tablam "persist" tipusu. Tettem mindezt
> azert, mert a hivatalos OpenBSD leiras ezt irja a tablakrol:
>
> Namost en securlevel3-on vagyok, de ha a pfctl-lel hozza akarok adni egy
> uj ip cimet a listamhoz menet kozben, akkor kozli velem, hogy "Operation
> not permitted", es nemes egyszeruseggel nem csinal semmit.
>
> Azt megtalaltam, hogy OpenBSD-nel sem mukodik a dolog a stabil 3.4-es
> verzioban - ha nem igy van, barki megcafolhat -, csak a -current-ben, de
> nem talaltam sehol sem utalast arra, hogy FreeBSD alatt hogy van ez.

A kerdesedben benne van a valasz: mivel securelevel 3-on vagy ezert nem
mukodik a dolog: man securelevel
A man meg nem tesz emlitest a pf filterrol. Nyitottam hozza egy PR-t.

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98

> Es egy total mas kerdes: tudja valaki, hogy lesz-e portja a SETI BOINC-os
> valtozatanak FreeBSD ala? Vagy valaki mar mukodesbe tudta hozni a meglevo
> source alapjan? (en allandoan elszallok...)

Megnezem.