[BSD] Handbook - kézikönyv

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2004. Júl. 8., Cs, 17:37:49 CEST

Somogyi Peter <s8674som at hszk.bme.hu> írta/wrote:

>  Szerencsere van megoldas ;) Atya figyelmet biztosan nem keruli el a
> thread, es ha van ideje szerintem segit az uj oohu fordito
> atszabasaban, amely a Handbook-ot talalna fel weben szegmensenkent (ez
> utobbi a forditas "alapegysege", ami nagyon megkonnyiti az eletet).
> Ha mas nem, esetleg a forrast kerjetek el, mert ha jol emlekszem a
> http://office.fsf.hu/work/ cimen csak a regi, Zero fele tool van fennt.

en azt mondom, hogy probaljuk meg atirni a oo.org fordito
feluletet/programot, hogy hasznalhato legyen.
Valobvan sokkal jobb lenne, eszkoz ami segitene a fordittast.
elobb erre forditsunk kis energitat. ellenvelemeny ?

ujraelesztjuk a doc at bsd.hu levlitat, hogy a vita ne itt follyon ezen a
listan. par napon belul ertesutunk az eredmenyrol.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!