[BSD] Handbook - kézikönyv

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Júl. 7., Sze, 18:41:32 CEST

Halihó!

2004. július 7. 15.40 dátummal Adam Szilveszter ezt írta:
> :-) Nehany fejezetre eleg lehet mindenkeppen. Vagy masik lehetoseg,
> : hogy vannak rovidebb lelegzetu dolgok is, amiket kevesebb ido
> megcsinalni
  Háát... az több volt, mint a BSD handbook. Igaz, nem is fordítottam
sokat, mert akkor meg időm nem volt... :)

> Nem lep meg. :-) Az fdp-primer-t elolvastad? Es meg is csinaltad ami
> ott le van irva? Anelkul inkabb el se kezdd, mert ha nem olyan
> rendszerben dolgozol, amit azonnal lehet illeszteni a projekt tobbi
> nyelvi verziojahoz, akkor csak feleslegesen csinalod valakinek a
> munkat.
  Hja... csak ugye, mivel nem FreeBSD-n csinálom (az SGML tartalom
fordításához nem kell), majd legfeljebb a végeredményt megnézem egy
FreeBSD-n... :)

> Ezert kell hozza BSD make. Tutira van linuxra is.
  SuSE-ra nincs... :/
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141