[BSD] Handbook - kézikönyv

Somogyi Peter s8674som at hszk.bme.hu
2004. Júl. 7., Sze, 16:27:15 CEST

hi,

On Wed, 7 Jul 2004, Auth Gábor wrote:
>   Előttem a nyár, és a lehetőségek... arra gondoltam, hogy lenne időm a
> Handbook-ot lefordítgatni magyarra... kerestem ezzel kapcsolatban, de kb.

 Igazabol en most csak tapasztalattal tudok szolgalni, de azt azert
leirom ;) Noha nem vagyok profi, de az az idok soran vilagossa valt
szamomra, hogy a (nagyobb) dolgokat igazabol csak TM (translation memory)
segitsegevel szabad elkezdeni forditani. Ilyenbol sajnos keves free cucc
van ami jo es hasznalhato. Ezert ova intelek attol, hogy editorban
szeletenkent mindenki nekiessen es CVS-be tarolva dolgozzatok. Amellett,
hogy a kifejezesek, stb.-k nem lesznek olyan egysegesek, az utolagos
karbantartas es frissites egy valodi remalom lesz pl. fuzzy matching
nelkul, amely a mar leforditott szegmensek kozul a leghasonlobbakra
rakeres. Egy forditast segito rendszer beuzemelese az elejen
tobblet-energiat visz el, de meretesebb munkaknal boven megterul.

 Szerencsere van megoldas ;) Atya figyelmet biztosan nem keruli el a
thread, es ha van ideje szerintem segit az uj oohu fordito
atszabasaban, amely a Handbook-ot talalna fel weben szegmensenkent (ez
utobbi a forditas "alapegysege", ami nagyon megkonnyiti az eletet).
Ha mas nem, esetleg a forrast kerjetek el, mert ha jol emlekszem a
http://office.fsf.hu/work/ cimen csak a regi, Zero fele tool van fennt.

---
Slightly modified Shakespeare quote - reg ex style - /(bb|[^b]{2})/
GPG-kulcs: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0xAF6F6BC9
1024D/AF6F6BC9 4F18 6CBC 7B94 53B9 5688  0DD1 827C 4F70 AF6F 6BC9