[BSD] SiI3112 raid install

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Jan. 25., V, 22:32:19 CET

Szia!

Koszi a gyors valaszt.

> nincs ar0 device? az lenne a raid tomb. ez mellett latszik
> ataraidnel a ket vinyo is, mint kulon-kulon device.
Bar nem vagyok egy FBSD raid gugu, de ez az ami nekem is feltunt, hogy
csak a ket egyseg kulon letezik, mint raid nem. Aztan neten
utananeztem es ott is irtak egy ilyen nevu egysegrol...

> elvileg lehetne hasznalni a vinumot arra, hogy az egesz rendszer egy
> mirroron legyen, de sajna 5.x alatt perpill broken a vinum (bar Grog
> szerint csak a swap-vinumon formacio nem muxik).
Hm. Ez szomoru... De en inkabb az alaplapet hasznalnam, ha mar van
neki.

> ha jot akarsz magadnak, veszel egy AMI Megaraid/HP Netraidet esetleg
> Mylexet. SCSI is meg draga is relative, de nem olyan hulladek mint
> ez az ataraid stuff - azzal nem fogsz szivni...
AMI Megaraid-et ismerem, azt hasznaltam, de akie a gep gondolom
sporolni akart, ezert indultunk az alaplapi raid-rol. Mivel a vinyok
megvannak, igy egy SATA feluletu kartya lesz a megoldas. Ha jol vettem
ki a FBSD hardver oldalrol es par forumbol, a HighPoint es a Promise
amit hasznalhato szinten tamogat a FBSD. Ezt esetleges tapasztalat is
alatamasztja?

Udv,
Sztankay Zsolt