[BSD] Re: PS/2 Mouse

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2004. Jan. 21., Sze, 10:18:11 CET

> Valoszinuleg igy is mukodott, de en azt a scriptet direktben nem
> szerkesztettem rendszerint, hanem inkabb a kernelt forditottam ujra es
> masoknak is ezt tanacsoltam. Amugy is jo otlet pl kilokkodni a GENERIC-bol
> az osszes SCSI eszkozt mert valoszinuleg neked nincs olyan (bar most, hogy
> az ATAPICAM terjed, a helyzet valtozik) A script nevere nem emlekszem,

Csak hozzatennem, hogy en ezt a modszert azert tartom jobbnak / tehat a
kernel.conf-ot /, mert azt egy BSD-ben kezdo konnyebben elfogadja, mint a
kernelforditast egy ilyen marhasag miatt. Azaz szerintem ha valaki most lat
eloszor BSD-t, addig eleg azt tudnia, hogy a ps/2-es egerenek az eletre
csiholasahoz be kell irni egy sort egy konfig fajelba. A hangkartya
megszolaltatasahoz be kell irni egy konfig fajelba. A csomagszuro
beizzitasahoz be kell irni egy konfig fajelba. Aztan ha nem elment a
dologtol a kedve / egy szar eger/hangkartya miatt kernelt forditani???? /,
hanem latja hogy mukodik, akkor lehet neki azt mondani, h figyelj Ocsi, meg
sokkal jobb lesz a dolog, ha kernelt ferditesz. Ennyi.
Ja es persze nekem igenis benne van az egesz SCSI alrendszer, es nem az
atapicam miatt /meg a PenDrive, ezt se feledd!/, hanem a SCSI CD, meg az
iro, meg a rendszerdiszkjeim, meg a scanner miatt - a DAT-rol nem beszelve
:-)

Meg valami: ha nincs kernel.conf, az nem baj. vi /boot/kernel.conf, es mar
lesz is

Zahy, uff en beszeltem - hulye webmailen, ezert vagyok a szokasosnal is
olvashatatlanabb /nemet billentyuzet - angol 2K-n rulez/