[BSD] PS/2 Mouse

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2004. Jan. 19., H, 20:29:34 CET

Hali

> Ez egy ismert es egyre ismertebb hiba. Sajnos. A FreeBSD psm drivere az
> utobbi idoben kezd erzekenyebb lenni a hardverre, ami miatt ez a
> rendkivul szorakoztato hiba fel szokott lepni (marmint annak
> szorakoztato, aki nezi... az eger osszevissza ugral es kozben randomra
> klikkelget, ami az egeszben a legjobb, hogy ezek ervenyes klikk eventek,

Valoszinuleg igy van, he te mondod, mert nem szoktal hibas informaciokat
mondani ;), csak annyit fuznek hozza, hogy ezt velem is eljatszotta,
csak egy Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer-rel, de sikerult
megoldanom es csak az XF86Config-ot allitgattam. Pontosan be kellett
loni a protokolt es a gombok allapotat es a fickandozas megszunt.
Egyetlen kulonbseg, hogy ez egy USB optikai eger.

Andras