[BSD] boot -h

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Jan. 15., Cs, 14:37:08 CET

On Wed, Jan 14, 2004 at 12:43:18PM +0100, Adam Szilveszter wrote:

> Hm. Nem vagyok nagyon Xperienced ebben a temaban, de nem ugy van, hogy
> amikor a FreeBSD bootol, es nem talal billenytuzetet, akkor atvalt soros
> konzolra? Vagy az csak a telepiteskor van? Abban igazad van, hogy a -h
> pont erre lenne valo, csak arra vagyok kivancsi, hogy mi van ha valahogy
> kikeruljuk.

Semmit, kiprobaltam, de ugyanugy bootolgat, meg ilyesmi, a masik gepen
cu -s 9600 -l /dev/cuaa0 -val nezem, nem tudom, ezt irtam-e mar.
Szoval nezem, de nem latok semmit, a gep meg amugy rendesenbebootol.
Bill.-et dugva ra semmi eletjel, szal azt nem birom hasznalni:)

> Legkesobb azt mindenkeppen meg lehet csinalni, hogy forditasz egy uj
> boot programot az /usr/src/sys/boot konyvtarban ahol a Makefile-ben van
> olyan opcio, hogy a boot loader csak soros konzolt tamogasson, de ez
> azert mar tulzas...

Aha, es akkor csak ugy fogok tudni bootolni? Ez nem tunik a legjobb
otletnek.

tompos