[BSD] boot -h

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Jan. 14., Sze, 12:43:18 CET

Papp Tamas wrote:

> Ezt hogyerted? Kiveszem a videokartyat?:)

Hm. Nem vagyok nagyon Xperienced ebben a temaban, de nem ugy van, hogy
amikor a FreeBSD bootol, es nem talal billenytuzetet, akkor atvalt soros
konzolra? Vagy az csak a telepiteskor van? Abban igazad van, hogy a -h
pont erre lenne valo, csak arra vagyok kivancsi, hogy mi van ha valahogy
kikeruljuk.

Legkesobb azt mindenkeppen meg lehet csinalni, hogy forditasz egy uj
boot programot az /usr/src/sys/boot konyvtarban ahol a Makefile-ben van
olyan opcio, hogy a boot loader csak soros konzolt tamogasson, de ez
azert mar tulzas...