Re: [BSD] A prog.hu-ról utoljára [off]

Sting sting-list at prog.hu
2004. Jan. 11., V, 18:40:06 CET

A prog.hu minden kimenő hírlevelében közvetlen link illetve részletes
útmutatás segítik a leiratkozni kívánókat. A hírlevélről automatikusan le
lehet iratkozni, az azonosító törlését - triviális technikai okok miatt -
üzenetben kell kérni, de akadálya ennek sincs. Erről a lehetőségről
egyébként az oldal minden oldalán hivatkozott használati szerződés is
rendelkezik.

Remélem a jövőben hasznosabban töltöd majd az idődet és nem alaptalanul
mocskolsz valamit pusztán egy korábbi személyes sértődöttség folytán. A
listától pedig elnézést az offtopic levélért, de nem szerettem volna senkit
tévhitben hagyni a valóságot illetően.

Üdv,

S.