[BSD] A prog.hu-ról utoljára

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2004. Jan. 11., V, 09:23:07 CET

Elnézését kérem mindenkinek, akiket fáraszt már ez a téma (magamat is
beleértve), ez az utolsó levelem ebben a dologban.
A mai napon nyitottam egy topicot az inkriminált fórumon, a következő
szöveggel:

> LEIRATKOZÁS A PROG.HU-RÓL HOWTO
> Pluralitás teszt. (Kíváncsi vagyok ez fennakad-e a vulgáris szűrőn :-)
> Elégedetlenség esetén miért nem olyan könnyű leiratkozni, mint amilyen könnyű volt feliratkozni?
> Nincs olyan gomb a honlapon, amivel ezt megtehetném. (Ugye jól látom?)
> Amennyiben (extrém eset) a médiaajánlatban megjelölt "közel 8.000 regisztrált felhasználó" szerint a szlogenben
> ígért "informatikáról szakszerűen" mégsem teljesülne, egyesével kell kérniük a szerkesztő urakat, hogy vegyék ki
> őket a regisztrációból?
> Auditálja ezt valaki?
> [...]

Azt remélem, nem én leszek az egyetlen, de ez igazából lényegtelen.
Mostmár erkölcsi kérdést csináltam belőle. (Ne röhögjetek:-)

Igazából a médiaajánlatuk elolvasása után döntöttem úgy, hogy nem
kívánok egyetlenegy "szavazattal" sem asszisztálni ennek az orgánumnak
az üzleti sikereihez.

Uff.
Charlie.

--
"s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc