[BSD] OFF: UNIX/Linux becsulet

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Jan. 7., Sze, 13:43:54 CET

Szia!

Vas József wrote:

> Hello!
>
> Sehogy sem értem, hogy került ez a két mondat az egyébként megszokottan
> színvonalas és hosszú (elcserélném néhány újságcikkel) leveled végére.

Aha. Nos, mielott a levelet megirtam, elolvastam masok reakcioit a
listara, es kozte azt is, amelyik valami olyasmit irt, hogy "egy MS
rendszert egy 12 eves gyerek is fel tud torni hat annal biztos, hogy
sooookkal jobbak vagyunk" vagy valami ilyesmi, ami a legrosszabb fajta
"advocacy", mert egyreszt szuksegkeppen egyszerusit es ezert nem igaz,
masreszt mert akinek mondod, az csak tamadolag tud ra reagalni. Az mas
kerdes, hogy az en megjegyzesemet is lehetett tamadaskent ertelmezni,
ami nem jo...

> Magyarul, aki nem fejleszto vagy legalább honosító az fogja be a pofáját?
> Éppen Te írtad korábban, hogy fan klub vagyunk. Ez megmagyarázza,
> miért az "övéké" kedvenc op.rendszerük.

Szerintem aki pl ezen a listan rendszeresen valaszolgat kerdesekre, az
mar messze nem "csak" hasznalo. A fanklub egyebkent teljesen rendben
van, de nem lenne jo, ha a "rajongo" es az "ultra" fogalma (hogy
kiranduljak a sport teruletere) osszemosodna. En ugy vagyok nyilt
forrasu szoftver (es azon belul BSD) rajongo, hogy kozben igyekszem nem
atmenni fanatikusba...

> Nem értek a fozéshez, még csak igazi ínyenc sem vagyok, de azért
> lehet (jó és rossz) véleményem az ételekrol, nem?

Persze, de mondjuk azt mondani, hogy "milyen jot foztunk" egy ilyen
helyzetben tenyleg furcsa lenne. Ezert az ember ilyenkor azt szokta
mondani, hogy "mindig levesz a labamrol a foztjevel". En igy gondolok a
BSD-re is ;-)