[BSD] OFF: UNIX/Linux becsulet

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2004. Jan. 7., Sze, 11:10:13 CET

Potoczky Andras wrote:
> Az oldal kozpen talalhato tablazat szerint a FreeBSD-nel (es mas
> linux/unix-nal is) meg egy Win95/98 is biztonsagosabb :)
>
> Senki ne zuzza be a monitorat idegessegeben, nincs ertelme. Ez valami
> rossz vicc...

Örülök, hogy mások is utánanéztek már "Sting" fedo"nevu"
szaktekintélyünknek. Én már korábban levélváltásban voltam vele, mivel
rendszeresen (és nem kis offszettel) baromságokat ír.
Lévén, hogy gyakorlatilag egy fizetett bértollnok, nulla szaktudással és
mino"síthetetlen stílussal (hogy az erkölcsro"l már ne is beszéljünk),
szükségtelen vele foglalkozni.

Charlie.

ps: Bár ha jól belegondolok, csak be kéne ütni az arcát :-)

--
"s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc