[BSD] kernelforgató gond

Bdee bdee at vnet.hu
2004. Feb. 11., Sze, 18:53:30 CET

Üdv mindenkinek!

A múlt hónapban, áttértem a 4.9-ről az 5.2 re semmi gondom nem volt. Épp
fogatni akartam a kernelt/jó lenne a hanghoz/ mikor kijött egypár
éertesítés véggül az 5.2.1(RC)
Így aztán src-t frissítettem -current re /def tag=./
és make buildworld és make buildkernel.
A tapasztaltok. a buildworld O2-ben leállt  /jó tudom, már írtátok, hogy
van rá esély, de mivel a bsdforumon cikk volt róla ,hogy bírja;
kipróbáltam: hát nem.
Vissza sima -O -pipe ra O.K.
De a buildkernel megáll usr/src/sys/netinet/tcp_output.c -ben 119: warning
unused variable' sigoff' jelzéssel.--
Mit lehet itt csinálni?
A kernconfba semmi különös: csak kiszedtem a fölös scsi , net, raid és
pcmcia drivereket és beraktam device pcm,  device atapicam sorokat./a4.9
zokszó nélkül bírta/
Elöreiskösz
:Bdezső