Re: [BSD] OpenBSD stable - hogyan is?

Adam Csongor Adam.Csongor at seznam.cz
2004. Feb. 10., K, 22:25:52 CET

Hello

From: "Keresztes Ákos" <eso at freemail.hu>

> Kerdesem a kovetkezo:
> Hogyan tudom ugy szinkronban tartani a rendszeremet, hogy ne a CURRENT,
> hanem a STABLE OpenBSD-t futtassam, de a ports-bol is tudjak telepiteni?
> A ports-bol is van current meg stable? A patch-es frissites nem egyezik
> a STABLE-aggal?

A patches frissites megegyezik a STABLE aggal. Az OBSD eseten
van portsbol is current meg stable a 2.7 ota. Ha pl. a 3.4
ports-STABLE-t akarod leszedni, a kovetkezot teszed:

$ cd /usr/ports
$ cvs -q -d anoncvs at some.anon.server:/cvs up -r OPENBSD_3_4 -Pd

ahol persze a some.anon.server-t helyettesited egy OBSD anon szerverrel.

Reszleteket (sokkolo modon) itt talalsz:

http://www.openbsd.org/ports.html

Kulonos tekintettel a "Ports and Packages Update for an OpenBSD Release"
reszre.

Minden jot
Csongor

Contactel. Příjemně rychlá komunikace. Internet, hlas, data.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=70016%26url=http://www.contactel.cz